miercuri, 12 septembrie 2012

Sa ne laudam cu Dumnezeul nostru!


Toata lumea crede ca pocaitii nu trebuie sa fie oameni laudarosi. Dar eu zic ca si Pavel: "sa ne laudam cu Dumnezeul nostru!". 

Avem un Dumnezeu atat de mare, un Dumnezeu care ridica si coboara, un Dumnezeu care iubeste neconditionat si care ne face partasi sfinteniei Lui, suferintelor Lui si lucrarii Lui.


Nimic nu e mai minunat decat sa slujesti Dumnezeului Celui Viu cu o inima curata. Sa poti fi transparent si sa conduci alti oameni la Hristos.


Nu este alta bucurie mai mare decat sa te supui in umilinta Voii Sale cele desavarsite si sa te lasi condus de Duhul Sau cel Sfant.


Va trebui de multe ori sa pierdem anumite lucruri, uneori chiar si prieteni.. dar asta nu inseamna ca e sfarsitul nostru.


Cred ca m-am prea obijnuit sa sufar si sa ma plang, in loc sa ma laud cu BUNATATEA TA, DUMNEZEULE. Si Te rog sa ma ierti pentru acesta.


Vreau sa vestesc cat de minunat esti, cum m-ai ridicat din locuinta mortilor. Da-mi Tu putere! Ajuta-ma sa fiu sare, sa dau gust lumii in care traiesc. Si sa fiu lumina, mai ales cand e bezna afara.


Iacov 1: 12. Ferice de cel ce rabda ispita. Caci dupa  ce a fost gasit bun, va primi cununa vietii, pe care a fagaduit-o Dumnezeu celor ce-L iubesc.

Iti multumesc ca niciodata nu ai frant inima mea, ci i-ai dat putere si ai intarit-o!

Iti multumesc ca oricat de greu a fost, ai fost cu mine!


Iti multumesc ca mi-ai dat harul sa sufar pentru Tine! Nimic nu-i mai de pret pentru mine!


Iti multumesc ca imi dai putere sa Te laud si sa scriu despre dragostea Ta!


Si cel mai mult, Iti multumesc ca m-ai rascumparat cu sangele Tau cel scump, care ma protejeaza in orice vreme.


Iti multumesc din toata inima mea pentru ca m-ai scos cu toiagul Tau din groapa in care ma aflam si m-ai indreptat cu nuiaua Ta, aducandu-ma pe calea Ta.


Ca ai pus untdelemn pe capul meu, ca sa se vindece.


Si pentru ca Tu ai fost mereu credincios fata de mine, mai ales atunci cand eu Ti-am intors spatele.


Iti multumesc ca Tu mi-ai luat toate lacrimile si le-ai transformat in bucurie. Si ca o vei face ori de cate ori va mai trebui sa vars vre-o lacrima.


Iti multumesc ca-mi vei da un cimitir doar al meu. Un cimitir din care fiecare suflet sa zboare la Tine si sa se bucure o vesnicie ca e salvat.


Iti multumesc ca-mi vei da sotul de care am nevoie si ca imi vei da puterea sa fiu ce are el nevoie.


Iti multumesc ca-mi dai mereu puterea sa vad dincolo de ce se vede


si ca TE VREAU MAI MULT SI MAI MULT!



Fii slavit, Isuse!


2 Corinteni 10: 17- 18.

Ci, "oricine se lauda, sa se laude in Domnul." Pentru ca nu cine se lauda singur, va fi primit, ci acela pe care Domnul il lauda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu