vineri, 14 septembrie 2012

As da orice - Profides



As da orice să pot avea

Măcar un strop din pacea Ta
As da orice să pot avea
Iubirea Ta, în noaptea grea
As da orice să pot zbura
Când inima îmi este grea
As da orice să pot zbura 
Spre țara mea, mi-e dor de ea

As da orice ca inima Tu să-mi atingi

As da orice de dorul Tău să mă aprind
As da orice vesnic în prezenta Ta
Să pot să-ti cânt din inimă iubirea mea
As da orice...

Nu lacrima-i problema mea

Nicio durere nu-i prea grea
Mă doare doar că am plecat
Si am uitat iubirea Ta
Mă doare că am ignorat
Si am distrus ce ai creeat
O fiintă ce asemăna cu Tine-odat'.


As da orice să fiu asa cum m-ai creeat

Să am din nou tot ce-ai pus în mine-odat'
As da orice veșnic în prezenta Ta
Să pot să-ti cânt din inimă iubirea mea

As da orice ca inima Tu să-mi atingi

As da orice de dorul Tău să mă aprind
As da orice vesnic în prezenta Ta
Să pot să-ti cânt din inimă iubirea mea
As da orice..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu