miercuri, 12 septembrie 2012

Imagine me without YOU


Eu fara Tine...



Nu m-as putea imagina fara de Tine;

Nu ar fi viata mea asa cum e acum -
Binecuvantata, datorita prezentei Tale in ea.
Nu as fi avut speranta, dragostea
Si optimism... nu as fi putut trece
Dincolo de lumea mea, de problema mea
Ca sa ajut pe altii sa treaca prin ea.

Nu as fi avut Prieten, Tata, Frate si Iubit

Daca Tu nu ai fi fost langa mine.
Nu as fi putut plange pe bratul Tau
Si sa fiu convinsa ca nu sunt singura in... singuratatea mea.
Daca n-ai fi Tu, lumea n-ar mai avea niciun strop de culoare
Si viata mea fara un scop in infinita cautare.

Fara Tine - orice zambet ar pieri,

- Orice suflet s-ar stinge,
- Orice act de caritate ar disparea
Si bunatatea in ura s-ar transforma.

Fara Tine nu ar exista speranta

Atator inimi ce Te-asteapta sa vi. O, Isuse, vino!
Fara Tine as fi fara viata si fara un pic de speranta pentru prezent, si pentru viitor;
Fara dragoste si fara optimismul prin care vreau sa molipsesc pe altii
Ca sa tanjeasca dupa Tine, si sa Te iubeasca.

Fara Tine nu as fi avut pe nimeni care sa-i pese de mine... asa cum numai Tie-Ti pasa;

Fara Tine, nici azi  nu as fi aflat adevarata mea valoare
-valoare ce-o am in ochii Tai.
Fara Tine n-as fi cunoscut ce inseamna dragostea adevarata, jerfitoare,
Nu as stii ce inseamna iertarea si nici rostul ei in viata mea.

Fara Tine n-ar fi existat nimic decat un pustiu fara margini, si intunericul plutind in neant.
Natura, cea frumoasa si verde n-ar fi existat, caci fara Creator nu are cum sa fie creatie.
O creatie atat de complexa si minunata, atat de perfect creata - nu ar fi existat fara Tine, Tata! 
Fara Tine visele nu se implinesc. Acestea devin niste sperante desarte.




TE IUBESC, PERFECTIUNE, SI VREAU SA FIU CA TINE!


AMIN!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu