joi, 20 ianuarie 2011

oare...?

Oare as putea sta?
de U Denisa Andreea

Cum sa stau si sa visez acum
Cand trebuie atat de mult luptat?
Cum sa sa stau adancita-n amintiri?
In regretele de ieri.. cand azi...
E o noua zi.. e o noua clipa..
Cred ca ar trebui sa traiesc clipa de acum
In ciuda a ce zic altii..

Sa visez, sa sper.. dar sa si lupt
Pentru visul meu, pentru Dragostea mea..
Ce e mai important decat Ea ?!
Caci prin Ea e tot ce exista,
Prin Ea au fost facute toate !

Cum as putea sta nepasatoare la soarta altora..?
La drama lor.. gandindu-ma doar la a mea?
Cum as putea fi asa..?

Eu sunt fiica Ta, Dragoste desavarsita.
De ce mi-ar fi frica de viitor ?
Sau de ce cred altii despre mine ?
De ce sa-mi pese de lucruri minore..
De ce spun ei, cand lor nici macar nu le pasa ?!
De ce sa nu sper la cer cand asta imi promiti Tu?
De ce as alege sa ranesc o inima de Tata,
Dorind ce ea nu vrea..?
 Vreau sa fac voia Ta, Dumnezeule !


As putea oare sta.. nefacand nimic?
Cum as putea face asta ?!
(03.01.11)

2 comentarii:

  1. wow.....aici ma descrie pe mine...axact cum gandesc eu in aceste momente....exact ce imi doresc eu acum.....deci am incremenit.....

    RăspundețiȘtergere