joi, 15 septembrie 2011

poezii care m-au atins :)

Sunt strain si calator

 de Costache Ioanid


“Sunt strain si calator,
n-am aici palate.
Dar in tara fara nor
ale mele-s toate.

Toate stelele de sus,
tot ce n-are-n veci apus,
prin iubirea lui Iisus,
ale mele-s toate.

Domnul meu in infnit
multe ceruri tine.
Pentru cine le-a zidit,
decit pentru mine?

Din neant cind le-a chemat,
Domnul mult s-a bucurat,
insa viata nu si-a dat
decit pentru mine…

Dar nici eu nu-s al oricui;
Lui Ii sunt cununa.
Casa mea si cerul Lui
tot ce-avem e una!

Si la bine si la greu
eu al Lui sunt, El, e-al meu;
eu, nimic — El, Dumnezeu,
dar ce-avem, e una!”


Teach me
John Baillie


Teach me, O God, so to use all the circumstances of my life today
that they may bring forth in me the fruits of holiness rather than the fruits of sin.

Let me use disappointment as material for patience;
Let me use success as material for thankfulness;
Let me use suspense as material for perseverance;
Let me use danger as material for courage;
Let me use reproach as material for longsuffering;
Let me use praise as material for humility;
Let me use pleasures as material for temperance;
Let me use pains as material for endurance.



CUM SPUI?

Cum spui că te încrezi în Mine
Când orice lucru-ți pare-o piatră,
Când nu te bucură vreun bine
Și grija ți-e pe chip săpată?

Cum spui că nu ți-e grea povara
Căci Mi-ai încredințat-o Mie,
Când tu, de iarna până vara,
Te plângi că-i greu și sărăcie?

Cum spui: „Sunt tare în credință!",
Când te doboară-o adiere,
Când ți se pare-o umilință
Să treci prin patimi și durere?

Cum spui că tu ești al Meu frate
Când dacă-ți cere-un om o pâine
Îl minți că nu poți, din păcate,
Și-l chemi să vină iarăși mâine?

Cum poți să fii așa fățarnic
Când te-am iubit atât de tare
Și-am fost cu tine-așa de darnic
Și ți-am purtat crucea-n spinare?

Te bucură-n necaz, creștine,
Fii bun și blând și fii mai darnic,
Să nu te rușinezi cu Mine
Și fii-n ogorul Meu mai harnic,

Căci nu e faptă fără plată
Și n-ai să fii uitat de Mine...
Ți-am dat o haină fără pată,
Ai grijă și păzește-o bine!


AMIN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu