joi, 15 septembrie 2011

doar Tu..


Ce minunat esti, Iubitule!
                                     de Andreea Deni

As vrea sa-ti scriu o poezie,
Dar tot meditatie imi vine -
Sa scriu, sa gandesc, sa-Ti spun
Cat de mult te iubesc.

Te simt langa mine,
Esti mai vital ca aerul pentru trup.
Si vreau ca voia Ta

Sa fie hrana mea.

Eul VREAU sa-l pun pe cruce,
Poftele lui sa nu ma mai atace!
Azi stau la dispozitia Ta
- In intregime!

Vreau ca niciun lucru
Si nicio persoana
Sa nu ma preocupe mai mult decat
- Persoana Ta!

Orice-ar zice si orice-ar face
Cel de langa mine*,
Stiu ca el e doar un om;
Dar Tu esti Dumnezeu!

Si totusi, sa Te iubesc
Slujind pe altii,
Smerindu-ma in fata lor;
Astfel ma vei inalta!

Amin!
*aproapele meu


Tu-mi esti desfatarea
                                   de Andreea Deni

Tu esti Cea mai irezistibila persoana pentru mine.
Nu eul, nu lumea, nu cel ral.
Tu esti comoara cea de pret
Ce o ascund sub pres.

Esti totul pentru mine:
Dragostea si toata pacea,
Bucuria fara margini...
Esti plin de strictetzea si autoritatea de care am nevoie.

Daca TE IUBESC
- fac ce-mi spui Tu;
Iar daca TE DORESC
- ma lupt pentru-a Te avea mereu langa mine.

Te vreau, Te doresc, dar nu-i indeajuns.
Dorindu-Te mai mult inseamna:
Sa ma jerfesc mai mult pentru noi,
Pentru RELATIA NOASTRA,
Ca focul sa nu le stinga niciodata.

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu