duminică, 11 septembrie 2011

O scrisoare a sperantei

Draga Mea oaie pierduta,

Tu ma intrebi unde Ma aflu; copilasul Meu, Eu sunt cu tine si-ntotdeauna voi fi cu tine. Esti slab, dar in Mine esti tare. Te iubesc atat de mult incat nu te pot lasa sa mori. Sunt atat de aproape de tine ca simt tot ce simti tu. Stiu prin ce treci, intr-u cat si Eu trec prin aceleasi stari impreuna cu tine; dar Eu te-am eliberat, iar tu trebuie sa ramai tare. Nu trebuie ca dusmanii Mei sa plece de la tine, ci sa fii rastignit impreuna cu Mine si astfel voi trai impreuna cu tine, iar tu - in Mine. Eu te voi calauzi pe cararile neprihanirii. Copilul Meu, Eu te iubesc si nu te voi parasi niciodata pentru ca esti cu adevarat al Meu.

Cu dragoste,
DUMNEZEU.

(din cartea: Cel ce sfarama lanturile robiei- Neil Anderson)


"Isus  Cristos a cucerit, fara bani si arme, mai multi oameni decat Alexandru cel Marte, Cezar, Napoleon etc. Fara educatie si fara studii in studii in stiinte. El a aruncat mai multa lumina asupra lucrarilor umane si divine decat toti filozofii si oamenii de stiinta la un loc. Fara sa fi invatat arta oratoriei, a vorbit despre viata ca nimeni altcineva. Niciun orator si niciun poet n-a avut vreodata succes ca Isus. Fara sa fi scris El Insisi vreun rand, a determinat mai multi oameni sa scrie si a oferit mai multe subiecte pentru predici, rugaciuni, discutii, opere de arta, lucrari stiintifice si cantari de lauda, decat toata ceata celor mari, din antichitate pana in zilele noastre. Cel nascut intr-o iesle si rastignit ca un criminal decide azi soarta lumii civilizate si determina viata spirituala a unei treimi din locuitorii pamantului nostru."

(istoricul Philip Schaff)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu