joi, 27 noiembrie 2014

Protecţia lui Dumnezeu


Protecţia poporului Israel era condiţionată de cui îi oferea închinare și ascultare. Dacă poporul începea să se închine la alţi dumnezei, protecţia lui Lui Dumnezeu era luată de la ei, și erau cuceriţi de alte popoare care îi asupreau. La fel e cu fiecare din noi. Dacă nu mai oferim închinare și ascultare Dumnezeului cel adevărat, dar ne închinăm altor idoli ca banii, sexul sau multe alte lucruri; protecţia noastră nu mai este responsabilitatea lui Dumnezeu. Deci să alegem cu înţelepciune cui dorim să-I slujim: nouă înșine sau ne lăsăm robiţi de tot felul de păcate sau să slujim lui Dumnezeu. Căci ceea ce semănăm, aceea vom secera.


Iată câteva promisiuni făcute de Dumnezeu celor care Îi slujesc Lui:


„Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu. Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde.(Isaia 43: 1/b-2)



“Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine. Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri, şi nimeni nu le va smulge din mâna Mea.” (Ioan 10: 27-28)



“după ce veţi suferi puţină vreme, vă va desăvârşi, vă va întări, vă va da putere şi vă va face neclintiţi.” (1 Petru 5: 10 b)



“până la bătrâneţea voastră Eu voi fi acelaşi, până la cărunteţea voastră vă voi sprijini. V-am purtat, şi tot vreau să vă mai port, să vă sprijin şi să vă mântuiesc.” (Isaia 46: 4)



“Îmi pusesem nădejdea în Domnul, şi El S-a plecat spre mine, mi-a ascultat strigătele.” (Ps 40: 1)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu