duminică, 17 noiembrie 2013

Studiu de 30 de zile de la Ciresarii (10)


10. Cand intelegi cat de important esti in procesul creatiei.


Gandurile omului se auzeau pe coline –„Astazi pare a fi prima zi fara Tatal meu. Este ciudat ca nu este aici, pentru ca El era mereu disponbil. Vorbele Lui mangaiau, realizarile Lui erau de admirat, chiar extraordinare, prezenta Lui nemaipoimenita.

Pentru ca mi-a fost alaturi, viata a curs lin, viitorul era sigur. Acum insa...El m-a invatat ca raul trebuie pedepsit, ca neprihanirea are propria lui rasplata. El a modelat echilibrul nestatorinci dintre ambitie si acceptare de sine.

Stiam ca de cate ori am nevoie de El va fi langa mine precum caldura unui foc...poate ca de aceea aceasta zi este putin cam rece. Focul pare stins, vantul a inghitit o flacara splendida lasand in urma doar taciuni aprinsi...ciudat lucru cum acesti taciuni aurii, daca ii misti putin, flacara va incepe sa danseze...ea va alunga din aer exact acea raceala pentru a-mi aduce aminte ca El este inca prezent. Tata...esti aici!"

Gandurile Tatalui se auzeau peste intreg pamantul: -„ Pentru ca esti o parte importanta din Creatie....de aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc.”

Multumim Tie pentru cadoul oferit, numit Viata !


Sursa: https://www.facebook.com/fundatiaciresarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu