marți, 29 noiembrie 2011

Poezii de Urde Ioan

Dragostea


De-as  scrie-n slove de aur,
Si de-as vorbi in grai ceresc,
Fara-al dragostei tezaur,
Eu nimic nu folosesc (valorez).


De-as avea credinta mare
Pan' la cer sa ma ridic,
Sa mut muntii chiar in mare;
Fara dragoste-s nimic.


De-as fi un viteaz vestit;
Toti vrasmasii sa-i fi prins,
Tot globul de-am cucerit,
De n-am dragoste-s invins!


Averea de-as darui,
Trupul in foc de ar fi ars,
Fara dragoste de-as fi
-Un om pierdut am ramas.


Dar cand dragostea-i in mine,
Cat de fericit sunt eu.
Si ma simt atat de bine..
Caci Dragostea e Dumnezeu.


Amin!

-----------------------------------------------------
Gradinarul vietii tale


Ce-ti spune calendarul azi?
Cati ani din viata au trecut?
Si cate hotarari de bine
Au amutit fara-nceput?


Priveste-ti sufletu-n oglinda
Cuvantului lui Dumnezeu,
Si vezi cat e duhivniceste
Si cat dintr-insul este eu.


Priveste cat de multe roade
Dup-un an ai semanat;
Cat poti s-aduni pentru vecie,
Si cata neghina ai aflat.


Nu-ti spune-n cugetari desarte
C-a fost an greu si secetos.
Nu stie Domnul adevarul?
Cat te-ai rugat sa fii manos?


Ce spune Gradinarul Vietii
Privind la rodul tau cel rar:
"Mai lasa-l Tata inc-o vreme"
Sau "focului sa fie dat."?


E timpul cercetarii astazi,
Si-a fost in fiecare zi
Pentru acel ce cu credinta
Vrea roadele a-ti inmulti.


El si-a plecat genunchi-n ruga
Si lacrimii n-apus hotar.
Si cata binecuvantare,
A dat Preabunul Gradinar.


AMIN !!!

--------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu