joi, 20 octombrie 2011

Voia Ta, DOAMNE... :X

VOIA TA!



Te-am cunoscut demult, Isuse
Si multe Tu m-ai invatat
Cum sa traiesc in lumea-acesta
Ce este bine - ce-i pacat!
Caci Tu cobori cu drag in lume
Si ai venit sa-n viata mea
Ca sa-mi arati in orice vreme
Care e sfanta voia Ta.



Si-am stat adeseori pe ganduri,
Privind la toti in jurul meu,
Cum celui rau ii merge bine
Si celui bun ii merge rau.
Am intrebat atunci in taina:
"De ce stau lucrurile-asa?
Cum ai lasat, Tu Doamne, Legea...
Sa fie astfel voia Ta?"



De ce sa sufere saracul
Cum boala... tot pe el l-a prins...
Cum tot necazul tabarat-a
In casa lui, de l-a invins?
Alaturi cel bogat se plimba,
De fericire, el canta -
E greu sa inteleg aceasta
Dar asta e viua Ta!



Tarziu am inteles, o, Doamne!
Ca lumea altfel Tu o vezi,
Si o pedeapsa sau o rasplata
O dai in ziua cand Tu crezi!
La timpul lor vin insa toate
Si cand uitata-i fapta mea
Cand nimeni nu mai intelege
Eu stiu: Atunci e voia Ta!



Numim placerile un bine
Si fericiti suntem cand vin,
Ne intristam cand grea durere
Ne face din viata chin.
Dar scopul nu il intelegem
Caci nu stim tot ce urma...
Nu stim ca-i bine sau pedeapsa
Caci nu cunostem voia Ta!



Am judecat pe multi in taina
Pe unii-n fata i-am jignit -
Ca nu te preduiesc, Isuse.
Si prea curand te-am parasit...
Dar a venit si clip-aceea
Cand cel cazut se ridica -
Pe cale mi-o lua- nainte...
Ce necuprinsa-i voia Ta!



Ce legi ai pus in toate-acestea
Ca au ramas ca la-nceput?
Si nimeni, cu oricata truda
Ca sa le schimbe n-a putut?
-DREPTATEA SFANTA este prima
Si-a doua e - IUBIREA TA.
Prin care le conduci pe toate
Iar noi zicem: VOIA TA!



Te-am cunoscut, de mult, Isuse
Si multe Tu m-ai invatat
Cum sa traiesc in lumea-asta
Ce este bine, ce-i pacat...



De-atunci, eu am trecut prin multe
A fost o lupta viata mea -
Si-o biruinta, caci prin Tine,
Indeplinit-am voia Ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu