miercuri, 21 noiembrie 2012

Unde îi teamă nu îi iubire



Unde îi teamă nu îi iubire;
Unde îi Lege, nu îi sfinţire.
Legea dă ce se cuvine,
Dragostea se dă pe sine!
Legea dă o zi din şapte,
Dragostea le dă pe toate! Aleluia!

Unde îi Lege, nu îi cunună;
Unde-s robi, nu îi voie bună.
Legea dă viţei pe altare,
Dragostea dă tot ce are!
Legea dă a zecea parte,
Dragostea le dă pe toate! Aleluia!

Unde îi Lege, nu îi iertare;
Unde îi rug, nu îi îndurare.
Legea iartă, dar vrea sânge;
Dragostea nimic nu frânge!
Legea iartă prin dreptate,
Dragostea le iartă toate! Aleluia!

Legea are zile sfinte;
Dragostea îi mereu fierbinte!
Legea ţine slujbi divine,
Dragostea, tot anul ţine!
Legea îi slujbă cu simbrie,
Dragostea îi împărăţie! Aleluia!

4 comentarii:

  1. Foarte frumos! Domnul sa te binecuvanteze draguto! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuza-ma ca iti zic, sa nu o iei personal, dar tu ai cam desfintat Legea. Din cate vad, din punctul tau de vedere Legea nu-i buna, ca da o zi din sapte, nu le da pe toate, ca da jertfe, ca nu aduce sfintire, ca etc..ai enumerat tu acolo.
    Legea e standardul lui Dumnezeu si se tine din dragoste. Oare s-a plictisit Dumnezeu in cer si s-a gandit sa de-a intr-o zi o Lege? Evreii nu credeau ca erau mantuiti tinand Legea, niciodata! Legea a fost facuta pentru om, si nu omul pentru Lege. Daca nu era data Legea, de unde stiam eu cand pacatuiesc? Stiam eu ca sa nu minti e pacat? Stiam ca sa nu ucizi e pacat? Nu!

    Dacă Mă iubiţi, veţi păzi poruncile Mele. Ioan 14:15
    Cine are poruncile Mele şi le păzeşte acela Mă iubeşte; şi cine Mă iubeşte va fi iubit de Tatăl Meu. Eu îl voi iubi şi Mă voi arăta lui. Ioan 14:21
    Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne în dragostea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu şi rămân în dragostea Lui. Ioan 15:10

    Legea, nu e o chestie mecanica. Tin ziua Domnului doar ca asa e scris in Biblie! o tin pentru ca asa e scris in Biblie, dar totul trebuie facut pentru ca inteleg ce fac, nu fac lucruri pe care nu le inteleg. Tin din dragoste pentru Dumnezeu. De ce? El ne zice sa sfintim sabatele lui. Sa ne oprim din lucrarile noastre. Atunci e ziua cand ne apropiem de El, doar El e important, de ce? Are El nevoie de asta? Nu, noi avem nevoie! Dupa ce o saptamana intreaga am umblat dupa nevoile noastre, in ziua de odihna ne oprim si ne uitam la Dumnezeu, sa ne umplem de odihna si pacea Lui, pentru ca noi avem nevoie de asta!
    Si prin jertfa Domnului Isus am primit noi viata! Asa cum e Legea cu jertfe si sange, daca nu era jertfa Sfanta, unde s-a platit cu Sangele Mielului, eu nu aveam viata. Nu stiu daca e de luat asa usor toata chestia asta, si sa spunem asa usor: "Gata jos Legea, de azi facem ce vrem, ca de azi avem dragoste si har" Sa nu intelegem gresit lucrurile.
    Fie sa facem voie Lui, nu a noastra, pentru ca Calea e una ingusta.
    E foarte discutabil tot, dar noi trebuie sa cautam sa facem voia Lui, doar voia Lui. El e dragoste, dar e drept si uraste pacatul! EU nu pot face dus zilnic cu sangele Lui. Ma pocaiesc, dar tot traiesc in pacat! NU se poate! Nu ne puteam juca asa!
    SA nu te superi, nu ma leg de tine personal si de poiezia ta, doar vreau sa intelegem importanta Legii si a Dragostei. SA nu credem ca prin dragoste putem face ce vrem, prin dragoste si har avem putere sa implinim Cuvantul Sau si poruncile Sale.

    Sa fii binecuvantata cu Lumina Sa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o cantare, nu am compus-o eu... si nu consider ca Legea este un lucru rau, dar nu suntem sub legamantul Ei, ci sub noul legamant. Degeaba stim ca suntem pacatosi daca nu avem cum sa scapam de pacat. Legea fara Dragostea lui Dumnezeu inseamna sa ne arunce pe toti in iad, inseamna ca nu trebuia sa-Si sacrifice Fiul pentru noi toti.

      Si e normal ca sa respectam poruncile Lui. Ele ne fac viata mai frumoasa si ne feresc de muulte necazuri. Si, precum ai spus, prin respectarea lor Ii demonstram cat de mult Il iubim.

      Ștergere
  3. Si chiar asta e chestia, Daca Legea zicea "sa nu ucizi", in Har apune "prostule" cuiva si ucis deja. Daca a face sex inafara casatoriei era pacat, acum si ca te gandesti sa-l faci e pacat. Daca in Lege trebuia sa tinem o zi sfanta, acum trebuie sa le sfintim de toate cele 7 din saptamana.. Intelegi?

    RăspundețiȘtergere