joi, 20 octombrie 2011

BETIE:

Una dintre cele mai mari inselari de sine pentru o natiune este sa creada ca, prin betie, poate ajunge la fericire.


Betia si prosperitatea nu stau de obicei la aceeasi masa.


Iata ce a scris un medic despre bautura: Alcoolul face nasul rosu, ochii vinetii, ficatul cenusiu, noptile albe, zilele negre, inima albastra si viitorul intunecat.


Saracia nu duce pe nimeni la betie, fara consimtamantul celui in cauza, dar betia duce la saracie, fie ca ne place sau nu.


Pot darui creierilor mei mai mult decat alcool. Bautura este pentru creier ceea ce este nisipul pentru rulmentii unei masini. - Thomas A. Edison


Celor ce beau ca sa-si inece necazul trebuie sa li se spuna ca el (necazul) stie sa ...inoate.


"Sunt cel mai mare criminal din istorie.
Am ucis mai multi oameni decat toate razboaiele lumii,
I-am transformat pe oameni in brute.
Am adus neferire in milioane de camine.
I-am redus pe multi timeri promitatori
la nivelul lor de epave deznadajduite.
I-am distrus pe cei slabi si -am slabit pe cei tari.
I-am inebunit pe cei intelepti
si i-am transformat pe nebuni in saltimbancii lumii.
Cei nevinovati si ne'ncercati imi cad lezne in prada.
Nevasta parasita ma cunoaste bine
si nu le sunt strain copiilor care n-au de mancare.
Parintii care si-au coborat tristi in mormant perii albi
mi-ai simtit muscatura.
Am ruinat milioane si, nesatios,
ma apuc flamand sa inghit inca altele, si mai multe.
Numele meu este: ALCOOL!"



Alcoolul conserva fiintele noarte, dar le ucide pe cele vii.


Betia este o forma de nebunie voluntara.


Demnitatea nu poate fi conservata in alcool.


Carmaciului ii sunt tare dragi betivii, dar nu-i vrea ca gineri!


William Pen, intemeietorul Pennsilveniei, cauta din rasputeri sa-l convinga pe un betiv sa se lase de bautura.

"Cum asa? Invatati-ma si, pe cinstea mea, va promit ca voi face!"
Iata cum: ori de cate ori vezi in mama ta un pahar sau o sticla de bautura intindeti degetele inainte ca sa le duci la gura
N-ai sa te imbeti niciodata!
Amuzat de simplitatea planului, victima betiei a plecat zambind.
S-a hotarat sa incerce si ...a reusit!


Paharul de gin ii spuse sticlei de sampanie:
"Stii, n-oi fi eu prea dus la scoala, dar ceva matematica tot stiu sa fac!
Adun necazuri pe capul omului.
Scad banii din buzunarul lui.
Ii inmultesc necazurile.
Ii impart averea cu carciumarii,
asa ca nu-i mai ramane decat o fractie din ce-a castigat.
Iau dobanda din munca lui
si-i reduc sansele de sanatate si viata lunga.


Un alcoolic nu este unul care bea prea mult,
ci unul caruia i se pare ca intotdeauna bea prea putin.


Bautura ta duce la castig - pentru spitale, pentru ambulante, pentru soferi, pentru doctori, pentru cadre medicale, pentru avocati, pentru salariatii de la morga si pentru gropari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu