duminică, 18 septembrie 2011

Poezia "O noua zi"


O noua zi
                                           U Denisa Andreea
Scriu azi versul Tau pe note
Caci as vrea sa-l cant in ziua care
Visele mele vor fi implinite,
Cand eforturile mele vor da rezultate.
 
Te caut azi in trandafirul alb,
Si vad - frumusete-
Te cant frumos pe note muzicale
Si - ma indragostesc.
 
Ma uit in jur, si-ascult
Ce-are sa-mi spuna
O Carte Sfanta -
O carte de demult.
 
Un bob de pace ma cuprinde
Si o mare bucurie
Caci in inima mea mica -
Tu rasari.
 
O noua raza de lumina
Intr-o noapte cu luna plina*
- Un nou angajament;
E un nou antrenament.
 
Antrenament ce ne face mai buni,
O putere divina ce ne uneste acum,
O lume ce totul conduce...
O viatza uitata, e alta acum.
 
O frumoasa melodie am in al meu gand,
Un acord ce incanta al meu suflet;
Un nou Maestru imi da un nou gand:
Ca visul prin staruinta poate fi implinit.
 
Astept maine o noua zi,
Poate va fi alba, poate va fi gri,
Dar in sufletul meu va fi
O speranta - ce merge-n vesnicii.
 
Eu maine voi incerca
Sa fiu mai buna;
Sa pun pe cruce pofta rea
Care ma incununa.
 
Sa trec peste ego-ul meu
Si sa spun: "Nu ce vreau eu;
Nu Satan va fi maestrul meu,
Ci va fi Insusi Dumnezeu.
 
Caci nu mai datorez nimic acestei firi
Ce vrea dinadins al ei sa fiu;
Nu sunt datoare-acestei Lumi,
Ci numai Domnului.
 
O zi in care lumea e mai buna,
O zi de mireasma pura.
O noua zi ce azi vrea sa ne spuna:
"Fii @ltfel, fi mai bun!" *
 
O zi ce rasuna peste veacuri,
Cu o noua tinta-n fata ei;
O lume noua o sa ni se-arate,
A carui stapan e Dumnezeu.
 
Amin! (28.12.2009)

luna plina - e doar pentru rima versurilor
Fii @ltfel, fi mai bun! - este deviza unei emisiuni de la Speranta TV, emisiune pentru adolescenti. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu