duminică, 4 septembrie 2011

o meditatie scrisa demult

mai vreau...


Nu m-am saturat de pacea Ta, nu m-am saturat de Fiinta Ta... In adancul meu e o dorinta tot mai mare care se aprinde... tot mai mult si tot mai tare tanjesc sa Te am langa mine... sa Te am in mine.
Vreau sa alerg pana departe dar sunt slabita de propriile alergari. Lumea ma judeca mereu. Imi indeparteaza gandul de la Tine, ma face sa fiu frustrata si nervoasa. O urasc! Cu tot ce am o urasc! Odata imi spune ca ma iubeste, ca sunt frumoasa… dar cand ma apropiu de Tine ma uraste, ma detesta si vrea sa ma distruga cat mai repede.
Vreau ca pasul meu... care aproape se taraste sa ajunga pe Calea Ta, sa ajunga la Tine... sa Te ajunga. Mi-e dor de Fiinta Ta si vreau sa zbor, sa ma inalt pana la Tine. Ajuta-ma, Tu, Dumnezeule, sa Te gasesc, sa Te iubesc, si sa nu Te parasesc nicicand.
Vreau sa ne tinem in brate ca acei doi orfani: nu aveau pe nimeni, oamenii ii dispretuiau, si doreau mereu sa-i desparta. Dar ei se tineau mereu stransi in brate si plangeau... nu doreau sa se desparta, nu doreau sa fie despartiti si ei fiind adoptati de familii diferite. Lumea-i chinuiau... iar ei spuneau : "Nu ne pasa ca dati in noi, ca ne badjocoriti... dar va rugam nu ne despartiti caci doar noi am ramas !". Tata, Tu esti acel batran inţelept, care prin Duhul Sfant le-ai spus ca sa-i adopte o familie pe amandoi.

Te rog sa ma adopti Tu si pe mine in FAMILIA TA! Ca sa fim mereu nedespartiti! Te vreau, Te doresc si tanjesc dupa frumusetzea Ta! Dupa frumusetea CARACTERULUI TAU!
Lumea inca da in mine... si mi-e greu... iar daca Tu ma lasi din BRATE sunt pierduta! Nu doar pentru acum, ci pe veci! Ma straduiesc acum sa nu urasc oamenii aceia care vor sa-mi umple capul cu lucruri murdare... dar ajuta-ma ca sa iau aminte la vorba Ta, la Vocea Ta care imi spune ce sa fac... Amin!

TU RAMAI MEREU CREDINCIOS !
BE MY LOVE LORD..HELP ME TO CHOSE THE RIGHT WAY, HELP ME CHOSE YOU! Amen!  whit love..for u, Lord of the heaven and the earth..and also my Lord! :** <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu