vineri, 14 ianuarie 2011

o dorinta..

Cum te-as putea imbratisa?
de U Denisa Andreea

Cum Ti-as putea imbratisa Fiinta
      cea pura si nevinovata... ?
Cum as atinge eu
      perfectionea intruchipata-n slava...
      cand eu nu pot nici macar sa o privesc?!
Cum mi-as putea implini visul.
      cand sunt legata de pamant?
Cum as putea zbura pana la Tine, Isuse?

Cum as putea sa privesc in ochii Tai
      ce ard ca focul?
Mereu visez ca stau in bratele
      ce mi-au ocrotit drumul pana la cer,
      dar azi ma-ntreb: ’’Cum as putea... ?’’
Cum as putea sa stau in fata Ta
      si sa-Ti cant, sa-Ti multumesc
Pentru ocrotirea ce mi-ai daruit-o,
      dar pe care n-am vazut-o;
Pentru modul Tau de a-mi calauzi pasii
      cand eu credeam ca m-ai abandonat?

De multe ori ma intreb:
      oare nu indraznesc sa visez prea mult?...
      oare nu sunt doar un slujitor umil al Tau?
Dar Tu ai spus ca am drept
      sa intru pe porti in cetate*
      caci mi-am spalat haina in sange.
Deci.. am speranta ca Te voi vedea
      si.. Tu stii ca: ’’biruinta asupra intunericului
      abia acum incepe’’ – sunt sigura ca e asa.
Stiu ca nu mai am autonomie asupra mea
      pentru ca Ti-am dat-o Tie
      si sunt convinsa ca impreuna vom reusi.

AMIN!!!

*cetate (cer- Noul Ierusalim)

3 comentarii: