marți, 4 ianuarie 2011

alte poezi scrise de mine:

O, de Ţi-aş vedea măreţia
Răul din mine n-ar mai fi.
O, de Ţi-aş vedea strălucirea
Nu m-aş mai teme de nimic,
Căci întunericul dispare în lumină
Badjocora, minciuna vor pieri.
N-ar mai fi ipocrizie
Şi nici oameni de nimic;
Ci ar fi doar veşnicie:
Albi trandafiri în străluciri

     Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ                     Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Dorul meu e aproape de Tine!

ü  Mi-e dor de veşnice !
Mi-e dor de cerul Tău Isuse..
De privirea Ta.
Gingăşia Ta – mă cuprinde din nou;
Dragostea Ta -îmî dă aripi spre Tine.
Mă îndrăgostesc de Tine şi golul din mine se umple..
Cu DRAGOSTE, cu Pace, cu TINE!

Vreau să ies, să scap de lumea mea,
Să evadez din puşcăria lumii mele…
Chiar şi din cântec…
Şi să m-adap din El
Din păstorul meu.


Nu vreau s-aud de mine…
Urăsc tot ceea ce e EU !
Pentru că eu fără EL, sunt NIMIC;
Şi de aceea Te 
vreau pe TINE lângă mine.

Sunt o epavă..care pluteşte pe mare învolburată a vieţii..
Fără speranţa... 
şi fără să ştie unde se îndreaptă.
Dar TU eşti TOT ceea ce am…căci fără TINE n-am nimic
Tu-mi e
şti totul... FĂRĂ TINE NU POT TRĂI !

Eşti IUBIREA mea- suspin după Tine ;
Eşti Sufletul meu- mă-ndrăgostesc de Tine.
Când vii lângă mine
Mă cuprinzi în braţe...


În braţele pe care ţii Universul  .


 (29.01.09)


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ                  Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

                                      Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

2 comentarii: