joi, 5 ianuarie 2017

Pentru Dumnezeu contează


De multe ori am impresia ca ce fac pentru Dumnezeu e atât de mic şi neînsemnat: că a merge şi a ajuta la împărţirea unei mâncări e atât de nevaloros, a cânta o cântare în biserică e prea puţin, că ascultarea sau ajutatea părinţilor în treburile mici e lipsită de valoare astfel încât nici nu imi vine să le mai fac uneori. Dar Dumnezeu nu aşa privete lucrurile. Pentru El contează şi un pahar de apă dat unui copil: “Şi oricine va da de băut numai un pahar de apă rece unuia din aceşti micuţi, în numele unui ucenic, adevărat vă spun că nu-şi va pierde răsplata.” (Matei 10:42)

Uneori spun unor oameni lucruri atât de simple şi cunoscute dar care pe ei îi ajută enorm, chiar dacă eu nu realizez asta. Un zâmbet şi o îmbrăţisare poate face foarte mult unui suflet care însetează după afecţiune. Poate ai pe inimă să ajuţi o mamă să aibă grijă de copii, sau un bătrân să ducă bagajele. Fă-o şi nu ezita. Pentru Dumnezeu contează şi pentru acei oameni contează. Ei te vor aprecia şi poate chiar stima pentru acel mic gest de dragoste.

Poate ai fost chemat să faci o lucrare mica, şi nu una mare, cum ai vrea tu. Dar tu trebuie să fii credincios lucrului ce ţi l-a dat Tatăl şi să-l faci cât mai bine posibil şi nu mereu să te plângi cât de puţini membri sunt în biserică sau alte lucruri care acum te nemulţumesc din cauza că tu vezi lucrarea în care Dumnezeu te-a pus prea mica şi prea neînsemnată pentru tine. Poate Dumnezeu nu va atinge prin tine naţiuni ca şi prin alţi oameni, dar îi va atinge şi-i va schimba pe cei din jurul tău. Fii gata să te sacrifici şi să dai tot ce ai mai bun în lucrarea pe care o are Dumnezeu cu tine pentru că de acea lucrare vei fi tras la răspundere şi nu pentru a altuia.

Dar poate ai în gând planuri mai mari (de la Dumnezeu) ce vrei să le faci cu ajutorul lui Dumnezeu: să dai o sumă mare de bani unor familii în nevoi, să trezeşti o comunitate din nepăsare şi să eliberezi pe cei legaţi de Satan,  sau multe alte lucruri. Să nu disperi dacă întămpini dificultăţi în realizarea acestor obiective. Dumnezeu este cu tine şi vei reuşi. Nu ceda ispitei care zice “prea multe lucruri ţi-ai propus” sau “planul acesta e prea mare pentru tine”. Mergi înainte cu Dumnezeu, şi vei vedea că se poate şi că nimic nu este imposibil la Dumnezeu şi cu El. Dar nu uita, orice lucru mic făcut cu dragoste aduce aprecierea Tatălui tău şi răsplătirea Lui.

Matei 10: 
38. Cine nu-si ia crucea lui si nu vine dupa Mine nu este vrednic de Mine.
39. Cine isi va pastra viata o va pierde; si cine isi va pierde viata pentru Mine o va castiga.
40. Cine va primeste pe voi Ma primeste pe Mine; si cine Ma primeste pe Mine primeste pe Cel ce M-a trimis pe Mine.
41. Cine primeste un proroc, in numele unui proroc, va primi rasplata unui proroc; si cine primeste pe un om neprihanit, in numele unui om neprihanit, va primi rasplata unui om neprihanit.
42. Si oricine va da de baut numai un pahar de apa rece unuia din acesti micuti, in numele unui ucenic, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata."

Matei 25: 
34. Atunci Imparatul va zice celor de la dreapta Lui: "Veniti binecuvantatii Tatalui Meu de mosteniti Imparatia care v-a fost pregatita de la intemeierea lumii.
35. Caci am fost flamand, si Mi-ati dat de mancat; Mi-a fost sete, si Mi-ati dat de baut; am fost strain, si M-ati primit;
36. am fost gol, si M-ati imbracat; am fost bolnav, si ati venit sa Ma vedeti; am fost in temnita, si ati venit pe la Mine."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu