miercuri, 20 noiembrie 2013

Studiu de 30 de zile de la Ciresarii (14)


14. Cand Adevarul iti pare departe.

Cand mai am Tata timp sa Iti multumesc pentru sentimentul de plinatate pe care il am de fiecare data cand stau in Prezenta Ta, daca tot timpul ma simt impovarat?

Cand o sa Iti multumesc suficient ca in tot acest timp ai stat in spartura pentru mine?

Si cand o sa ma arunc la picioarele Tale, strapuns si umilit ca starea mea se schimba complet cand stau in partasie cu Tine si desi nu inteleg cum faci asta, nici nu mai conteaza caci... am atata nevoie de Tine...?

Cand o sa strig de veselie ca ma umpli de sens? Cand o sa fac asta, daca tot timpul Adevarul imi pare departe, tot timpul imi spun ca nu am urcat suficiente trepte, tot timpul imi reprosez ca exista acolo, undeva, ceva, cu siguranta, un secret pe care eu nu l-am inteles si care ma separa de Adevarul care esti Tu!

Esti Vrajitorul vietii mele pe care adesea nu o inteleg cand ma uit la ea cu ochii mintii, ai socialului si ai filozofiei, ci doar cu ochii Sufletului. Esti Supranaturalul pe care l-am vazut de-a lungul evolutiei mele si esti pretiosul Duh Sfant care nu se vrea a fi indesat acolo in sertar printre accesori, soseste, parfumuri, forfecute de taiat unghiile si scos numai cand balariile au inceput sa creasca si au nevoie de reimprospatare.

Am nevoie de Tine, de igiena Ta zilnica care ma transforma intr-o persoana doritoare sa zburde de entuziasm ca are pace, sens , iubire, iertare si un viitor asigurat in mainile Tale doritoare arzator sa fie sarutate si recunoascute ca indrumatoare.

Nu am invatat ce presupune dulgheria si nici nu am umblat pe mare, nu am inmultit paini si pesti si nici nu am vindecat leprosi , nu am redat vederea si nici nu am fost lider, dar Tata m-ai invatat sa imprastii calm, supunere, adevar, siguranta, certitudine, iertare si iubire si pentru acestea toate ma recunosc a fi creatia Ta minunata care desi are momente cand vede Adevarul in ceata, se leaga nu de Adevarul general, ci de Adevarul revelat in viata-i personala- sunt o parte din Tine !

Sursa: aici 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu