vineri, 29 noiembrie 2013

De dragul Tau, Costache Ioanid

De dragul Tau
Costache Ioanid


Ce dor trumos,ce Rai ne leaga !
Eu cant cu lacrimi,Tu le-alini
De dragul Tau mi-e lumea draga,
ca-n ea Te vad si-n flori si-n spini.

In crinii albi Ti-e sarutarea,
In maci vad sange pe Calvar.
De dragul Tau mi-e draga valea
si cerul fara de hotar !

In bulgari reci Te vad cum sameni
Si-n spini vad pasii sangerati.
De dragul Tau iubesc pe oameni;
azi sunt straini,maini poate,frati !

Cand turmele trec ducandu-si dorul,
si spune-un fluier:" Sunt cu voi !"
De dragul Tau mi-e drag pastorul
ce-si pune pieptul pentru oi !

In cei alesi Iti vad iubirea,
cu ei cantandu-ti psalmi In vai...
De dragul Tau le sorb privirea;
pe-obrajii lor ,sarut pe-ai Tai !

Si cat mi-e dat sa nu-Ti vad fata,
dorit de stele ca un mag,
de dragul Tau mi-e draga viata,
si moartea nu-i decat un prag...

2 comentarii:

  1. O poezie extraordinara. Cand am citit-o pe winamp canta fratele Puiu Chibici - Oseana. S-au combinat cele doua asa de minunat incat m-au patruns pana in inima. Binecuvantari celei ce a publicat aceasta poezie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca Dumnezeu a atins sufletul tau. :) e o încurajare pentru mine sa continuu sa postez.

      Ștergere