joi, 17 ianuarie 2013

Azi, de ziua mea :D



Azi, de ziua mea...






Dragul meu Tată, Îţi mulţumesc că azi e din nou ziua mea (împlinirea frumoasei vârste de 21 de ani). Şţiu că dacă nu ai fi fost Tu de partea mea.. ziua de azi nu o puteam vedea.




Ştiu că fără îndurarea şi voia Ta nu existam de loc… nu puteam ştii ce e ăla zâmbet şi durere, nu ştiam cer înseamnă să plângi de fericire sau să strigi de nervi ;)) 


Nu puteam ştii ce minunat eşti şi ce mare inmă de Tată ai. Îţi mulţumesc că mi-ai dat marea şansă să Te cunosc, că mi-ai dat un scop în viaţă şi că nici o clipă nu mă laşi.


Ştiu că mai ai mult de lucrat la mine ca să pot fi “desăvârşită în Hristos”, şi chiar de aceea îţi cer azi să-mi dai răbdare cu mine însumi şi să mă ajuţi să mă iert mereu când greşesc. 


Îţi mulţumesc din toată inima mea, că în ciuda greutăţilor vieţii, Tu mi-ai fost mereu alături… că oricât de mari au fost valurile, Tu m-ai ţinut la suprafaţă. Fii mereu slăvit Tată că eşti mereu credincios, cum ai promis, şi mi-ai iertat fiecare păcat ce l-am mărturisit, că m-ai curăţit şi că mi-ai spus: “De azi eşti sfântă şi neprihănită datorită jertfei Fiului Meu Preaiubit.” 


Îţi mulţumesc că m-ai făcut şi că mă faci o binecuvântare pentru alţii, şi nu o pricină de ruşine. Te rog, Duhule Sfânt, binecuvinteză toate relaţiile ce sunt după Voia Ta în viaţa mea 
şi Îţi încredinţez Ţie relaţiile care încă au defecte. Ştiu că vei face ceva minunat din ele.


Isuse, mereu vei fi Cel care poartă jugul, de aceea pentru mine jugul Tău e uşor, pentru că Tu eşti tare. Te iubesc pentru asta. Mereu îmi vei fi Confidentul cel mai fidel şi Prima mea Dragoste. 


Duhule Sfânt, Te iubesc enorm că Tu eşti Cel ce mi-L descoperi pe Tata şi pe Fiul într-un mod ce nu se poate descrie în cuvinte; pentru tot ce ai făcut în viaţa mea şi pentru tot ce vei face. Eşti un Dulce, eşti Mângâietorul meu cel scump şi Călăuza mea în întuneric. 


Şi scumpii mei îngeraşi, cum să nu vă iubesc eu pe voi? :D Mă ştiţi de mică şi mereu m-aţi protejat. 
Numai voi şi Dumnezeu ştiţi câte lupte aţi avut de purtat. Vă apreciez mult :D Apropo, când eram micuţă, visul meu pentru când voi fi mare era… să devin un înger. :D Domnul să vă întărească în continuare să vă duceţi la îndeplinire orice mandat. Şi să vă dea răbdare cu mine haha Nu uitaţi, îmi sunteţi dragi. 



Ar fi multe de muţumit şi de spus… fiecare om din viaţa mea a adăugat ceva la fiinţa mea; fie o durere, fie o bucurie. Ştiu că fiecare avem un rol acolo unde Dumnezeu ne-a pus… şi nu ni se pare mereu uşor de “interpretat”, dar ştiu că “la Dumnezeu toate lucrurile sunt posibile”. Îţi mulţumesc că-Ţi faci voia în viaţa mea şi că mă ajuţi mereu ca să o fac şi eu. Fii binecuvântată Sfântă Treime!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu