duminică, 10 februarie 2013

ganduri (3)


De-am stii noi ce Te-a derminat sa-Ti trimiti Fiul la moarte... nu ne-am mai indoi atat de dragostea Ta si de inima Ta pentru noi.

Cred ca Dumnezeu are prioritatile Lui pentru viata noastra, dar prioritatea noastra numarului 1 sa fie El.

Nu este fericire mai mare decat sa aduci bucurie in inima oamenilor, sa fii tu cauza bucuriei lor.

Mereu credeam ca pastorii sunt niste oameni foarte blanzi si linistiti, dar nu mi-am dat seama ca ei sunt si unii dintre cei mai buni luptatori. Stiu sa doboare pana si fiarele campului. Ce nu face un pastor pentru oile lui?

Plange, striga dar nu in fata oricui. Fiecare om are probleme, dar nu oricine e in stare sa te asculte si sa te ajute. Striga-i lui Dumnezeu, nu e chiar asa departe ca sa nu te auda si nu e in niciun caz surd.

I'm standing up for the truth, if you try to bring me down, you will regret it!

Trebuie sa urasti! Trebuie sa urasti raul, dar pentru asta trebuie sa inveti sa iubesti binele.

Daca am putea sa le facem pe toate nu avea nevoie de nimeni, daca am fi fericiti singuri, nu am avea nevoie de companie, daca am putea singuri sa ne mantuim, nu aveam nevoie de Isus Hristos...

Nu am vazut niciodata Fata lui Dumnezeu zambind, cand tu plangeai.

Ne-am saturat de legi, dati-ne un Dumnezeu care iubeste neconditonat si pe care sa-L ascultam din dragoste!

Daca ai avea un copil, i-ai spune ca exista Mos Craciun?

Cel mai greu lucru pe care Dumnezeu vrea sa-L faca, e sa ne castige increderea, noua, crestinilor!


Daca Dumnezeu nu facea distinctia intre pacat si pacatos.... nu exista crucea!

Opriti-va sa distrugeti si sa denigrati oamenii! Ei sunt singurii care poarta chipul lui Dumnezeu! Iar distrugator e unul singur - diavolul.

Si uneori cel mai frumos lucru e sa plangi in bratele unui prieten...

Lui Dumnezeu Ii place cand mergem inaintea lui cu problemele, cu succesele si esecurile noastre ca e un scump.

Dumnezeu nu asculta niciodata aberatiile lui Satan, din pacate copiii Lui da...

Multi oameni nu se pot accepta pe ei insisi deoarece cred ca Dumnezeu nu-i poate accepta asa cum sunt...

Tot ce face Dumnezeu are sens, chiar daca noua ni se pare crazy de multe ori.. :)

Vrei ca Domnul sa-si gaseasca placere in tine? Increde-te in El!

Sa fii un om mare al lui Dumnezeu este un mare privilegiu, dar si o mare responsabilitate.

Divertizmentul este prea ades combinat cu vulgaritate verbala, indecenta si batjocora. :(

Daca crezi ca lacrima ta sau durerea ta nu conteaza, sa stii ca Dumnezeu deja a adunat-o intr-un burduf si a luat aminte la durerea ta, pentru ca asa e El.

Fii un David si nu-l omora pe Saul, chiar daca Dumnezeu ti-l da in maini.

Ce incepe Dumnezeu, duce la bun sfarsit. Intareste-te suflete!

Sunt 100% convinsa ca Dumnezeu are oameni extrem de valorosi azi, cum a avut si cand era pe pamant. Nu trebuie sa divinizam pe apostolii/ucenicii din trecut. Dumnezeu are ucenici si azi. Poti fi si tu, daca vrei! :)

Nu vei stii niciodata ce efect au cuvintele pozitive pana nu le rostesti.

Mereu vor fi oameni care sa ne critice la fel cum mereu vor fi oameni care sa ne aprecieze.

Ce inspamantator pare sa iti dai seama ca toti suntem diferiti, ca nu toti gandim la fel si ca cel mai bine pentru toata lumea e ca fiecare sa se accepte si sa fie el insusi.

Intariturile pacatului sunt tari ca stanca, a neiertarii tari ca taurul, iar ranile adanci sunt greu de vindecat ca hemoragia. Dar va intreb pe voi: Ce lucru din toate acestea e imposibil de rezolvat la Dumnezeu?

'Oi fi eu o luptatoare, dar Tu lupti pentru mine!


Autor: Urde DENISA Andreea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu