vineri, 21 septembrie 2012

O pagina din jurnal


Azi, 21, luna decembrie, anul 2010, am avut o experienta placuta. Dumnezeu m-a scapat de vizionarea unui film de actiune indecent si vulgar. Si, astfel, am cunoscut o persoana foarte de treaba, numita Dana. Impreuna cu ea am facut voluntariat pentru o campanie de ajutorare. Chiar mi-a placut sa-i slujesc pe altii prin faptul ca i-am tinut companie acestei doamne superbe. M-am bucurat sa vad mana lui Dumnezeu in aceasta experienta.

In ultimile zile sunt fascinata de culorile cerului. Ma fascineaza jocul de culori si forma norilor, si bineinteles, ma fascineaza razele soarelui. E atat de frumos sa vezi dimineata rasaritul si seara apusul... mai ales ca-mi aduce aminte de o vorba care spune: "Dincolo de nori este un soare care mereu straluceste."

Si, la fel cum soarele straluceste mereu, asa are Dumnezeu grija de noi; in ciuda tuturor necazurilor, a experientelor tragice si neplacute din jurul nostru, si mai ales, in ciuda experientelor de tot felul prin care am trecut si trecem noi. De fapt, multumitori putem fi doar cand acceptam esecurile si necazuriule ce se abat peste noi, si mai mult, atunci cand putem ajuta si pe altii sa treaca prin ce am trecut noi.

Cand crezi ca nimeni nu e de partea ta, ca nimeni nu te intelege, vino asa cum esti la Isus. El mereu te-a iubit si este mereu de partea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu