sâmbătă, 22 septembrie 2012

EA


    Aşteptarea în prezenţa lui Dumnezeu întotdeauna produce miracole "... eu am aşteptat-o pe...EA...".
     Îmi aduc aminte de o perioadă de aşteptare din viaţa mea, pe care Dumnezeu a lăsat-o pentru a mă binecuvântă. În acel timp ca şi acum de fapt, îl iubeam pe Dumnezeu şi tot ce îmi doream era să fiu în ascultare de Tatal.Însa în inima mea aveam dorinţa ca şi orice tânăr... iar dorinţa mea cea mai deosebita era ca prima mea prietenă, să fie ţi soţia mea.Şi... aşa a fost.
     Eu şi EA eram în acelaţi grup de prieteni deşi făceam parte din două biserici diferite, ne întâlneam mereu.Inima mea era plină de bucurie şi fericire când o vedeam pe EA, să nu mai spun cum eram când îmi vorbea.!!!
     Eram îndrăgostit lulea de fata asta.Chiar dacă îmi plăcea foarte mult , şi mi se părea că ne " potrivim" aveam totuşi nevoie de un "răspuns Divin" din partea Celui ce îmi conducea viaţa-Dumnezeu.Nu am vorbit nimic cu EA despre sentimentele mele, dar am inceput să mă rog şi să vorbesc cu Dumnezeu despre situatia asta, aşteptănd ca El să-mi vorbească, să mă călăuzească şi să-mi spună care este voia Lui.
     M-am rugat o luna, 2 luni, 6 luni , însa nimic, nici un răspuns nu am primit timp de 1 an şi 3 luni.Dupâ această perioadă de rugăciune şi aşteptare Dumnezeu avea sa îmi spună că EA de fapt, avea să fie soţia mea. În acest timp mi-a fost foarte greu şi de multe ori îmi doream să-i spun acestei fete speciale ceea ce era în inima mea, uneori parcă erau momente când îmi venea să "explodez", pentru că nu mai puteam ţine în mine ce simţeam pentru ea.
     Pe atunci, aveam o prietena bună, care ştia de sentimentele ce le aveam pentru... viitoarea mea soţie.Şi cum prietenii te ajută la nevoie, ea m-a sprijinit tot timpul în rugăciune m-a încurajat să mă rog şi să aştept răspunsul lui Dumnezeu.Acest răspuns era foarte important pentru mine, deoarece hotăra soarta mea pe pământ ca şi soţ şi viitor tata. Iar mie îmi place ca în tot ce fac, să Îl întreb pe Dumnezeu, iar în aceasta situaţie era necesar să ştiu foarte bine ceea ce aveam să fac.
     Eu credeam că sunt pregătit să am o " prietenă", o viitoare soţie, însă nu ştiam că există un timp în care Dumnezeu mă pregateşte pentru aceasta, mă creşte şi mă face să fiu responsabil şi matur.Vroiam ca Dumnezeu să ocupe primul loc în viaţa mea şi El să ia deciziile cele mai bune pentru mine, eu deja îi dăruisem inima şi tot ce aveam Lui, însă eram înca imatur spiritual.... şi eram mereu tentat să fiu ca şi Samson... acum Doamne.. da-mi-o ca îmi place.
     Acum aş acţiona poate la fel dorindu-mi să fiu alături de ea, cât de repede se poate, şi chiar dacă a fost grea aşteptarea nu regret nimic, Dumnezeu a fost credincios şi a răspuns nevoii şi dorinţei mele.
     A trecut un an şi jumătate de la nuntă şi pot să spun că El m-a binecuvântat cu ce-a mai minuntată soţie şi a pregatit pentru mine persoană potrivită, eu doar a trebuit să investesc credinţa mea, timp în rugăciune şi... să rămân în aşteptare."

   (articol preluat din revista crestina RONI )   mai multe detalii aici  www.roni.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu