joi, 28 iunie 2012

Noi - poezie


M-am pus iar pe compus .. ;)
Asa ca:


                           Noi            
                           Andreea Denisa Urde                     


Tu,
Lasa-ma sa visez si sa ma pierd printre stele noaptea.
Lasa-ma sa merg cu gandul cat mai departe...
Lasa-ma sa zbor si sa ating nevazutul.
Lasa-ma sa sper mereu mai mult.
Lasa-ma sa lupt si sa invat din fiecare batalie pierduta.
Lasa-ma sa pasesc mai departe. Lasa-ma sa alerg spre Tinta mea!
Lasa-ma! Nu ma lega in cuvinte si juraminte!
Nu ma pomeni in barfele tale si nu-ti aminti de mine, daca e mai bine sa ma uiti!
Nu-ti ocupa gandul cu persoana mea, daca nu sunt vrednica sa-ti fiu prietena.

Prietene,
Nu sta in fata mea niciodata, ci mergi langa mine pe drum.
Daca ma vezi in fata unei propastii, nu ma impinge!
Daca vezi o cursa in fata mea, spune-mi cat mai repede!
Daca ce fac eu te deranjeaza, spune-mi, apoi pleaca. Nu vreau sa fiu o piedica in fata ta.
Apeleaza la mine oricand ai nevoie, chiar daca s-ar putea sa nu am mereu cuvintele potrivite la mine.
Vei fi mereu in rugaciunea mea.

Eu
- Am nevoie de tine.
- Vreau sa vad ca iti pasa de mine.
- Vreau ca sa-ti fiu de folos.
- Imi cer iertare pentru cand ti-am gresit.

Tu
- Vei fi mereu o parte din mine.
- Daca imi vei arata bunatate, sigur vei fi rasplatit.
- Ai grija de tine!

(28. 06. 2012, 12: 06) :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu