marți, 19 iunie 2012

Care-i om si care nu...?


"Uitati-va cu bagare de seama la corbi."(Luca 12:24)


Studiind comportamentul pasarilor F. B. Currier a observat intr-o zi ca o pasare a cazut in apa. Stolul si-a intrerupt zborul si una din ele apropiindu-se de cioara cazuta in apa, a incercat sa o salveze , agatandu-se cu ghiarele de ea. Lupta nu a fost usoara. A obosit foarte repede, dar s-a intamplat un lucru ciudat - a fost inlocuita de o alta camarada. Cand si aceasta a obosit luptandu-se, a fost si ea inlocuita, pana cand cioara a fost salvata. Dupa ce a fost scoasa la uscat, pasarea si-a intins aripile pentru a le usca. Camarazii ei o asteptau cu rabdare. Dupa ce s-a uscat complet si-a continuat zborul impreuna cu tot stolul.


๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑๑۞๑


"Scapa-mi sufletul de sabie, si viata din ghiarele cainilor!" (Psalmul 22: 30)


"Din bucata mea de paine
Am hranit un om si-un caine.
Omul, azi m-a parasit
Si s-a dus, n-a mai venit.
Cainele ma recunoaste,
Omul nu ma mai cunoaste.

Canele mi-e ca un frate,
Ma pazeste cu dreptate.
Eu il bat, il scot afara;
Sare gardul, vine iara.
Latra zi si latra noapte,
Ma pazeste pan' la moarte.

Omul rau si dusmanos,
Care-ti vorbeste frumos,
Iti vorbeste-n fata bune,
Dar in spate da in tine.
Ce ai, omule, cu mine,
Ca nu-ti fac nici rau, nici bine?

Cand am bani si o duc bine,
Toata lumea-i neam cu mine.
Cand n-am bani si o duc rau,
Nu mi-e neam nici neamul meu.
Si acum, te-ntreb pe tine:
Care-i om si care-i caine ?"

(Vasile Militaru)