marți, 4 ianuarie 2011

poezia :

Acordul iubirii ce rasuna in sufletul meu
                               De U. Denisa Andreea


 (scrisa in 29.01.09)
ü     TE IUBESC ISUS, ŞI NU VREAU SĂ TE PIERD.
AM NEVOIE DE TINE MAI MULT..
MAI MULT DECÂT AERUL ..MAI MULT DECÂT VIAŢA!
CĂCI DOAR ÎN TINE-I VEŞNICIA..
DOAR PRIN TINE POT TRĂI..
DOAR TU MĂ SUSŢII !

Iar atunci când toate lucrurile îmi sunt împotrivă
TU EŞTI CU MINE ,
ŞI MĂ SUSŢII CU MÂNA TA.
DOAR TU NU MINŢI CÂND SPUI:
„Te iubesc !”



Dar cântecul azi îmi spune de Tine,
Cerul Tău m-apropie.
Doar iubirea Ta mă susţine.
Ea îmi ţine gândul meu aproape de Tine;
Doar Duhul Tău îmi dă siguranţa.



Îmi suspină Sufletul după Tine, Dumnezeule.
Îmi suspină inima după PACEA Ta!
Suspin mai mult azi după veşnicie..
Dar suspinul meu nu se termină aici:
Că mă voi lupta cu tot ce am să Te găsesc..
Mi-e sete Tată; Dă-mi să beau din Tine!!



Nu vreau să-Ţi fac promisiuni..pentru că le uit..
Nu mai vreau să trăiesc prin vise;
Ci vreau ca prin Promisiunea Ta
Să sper că voi ajunge in BRAŢELE TALE,
CĂ-ŢI VOI ATINGE SLAVA …CĂ TE VOI VEDEA!



mare e veşnicia..dar cu cine s-o petrec
si cum?..
O ! Dar azi când am descoperit IUBIREA
Cu EA vreau s-o petrec..cu Dumnezeu!
Să fiu liberă să gust nemurirea,
Să fiu liberă şi eliberată pe deplin.
Să sper, Lumina mea, că Te voi vedea!
Iar aici Ţie să-Ţi slujesc ,
Şi BUCURIA mea sa fii TU ! 

 "Pe mine mie reda-ma"

2 comentarii:

  1. Gandurile tale sunt curate ca si lacrimile lui Iisus de pe cruce.

    RăspundețiȘtergere
  2. se vede ca ai o relatie speciala cu Dumnezeu...altfel nu ai compune asa cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere