marți, 10 decembrie 2013

Studiu de 30 de zile de la Ciresarii (21)

21. Bucuria daruirii


„In infinitatea vietii mele, totul este perfect, integral, desavarsit, asa cum a creat Dumnezeu totul la inceput. Traiesc in armonie si in echilibru cu toti cei pe care ii cunosc. In centrul profund al fiintei mele exista o sursa de iubire infinita-Dumnezeu. Las aceasta iubire sa iasa la suprafata constiintei mele. Ea imi umple inima, trupul, mintea, constiina si intreaga fiinta. Cu cat daruiesc mai multa iubire, cu atat mai multa iubire am de oferit, caci sursa ei este inepuizabila.
Daruirea iubirii ma face sa ma simt bine, caci ea reprezinta expresia bucuriei mele interioare- copil al Lui.
Ma bucur de fiecare clipa din viata mea stiind ca viitorul meu este sigur, luminos, frumos, caci eu sunt copilul multiubit al Creatorului, iar Acesta vegheaza tot timpul asupra mea.
Sunt iubit!”


Sursa aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu