marți, 10 decembrie 2013

Studiu de 30 de zile de la Ciresarii (20)



20. Schimbarea - un proces ce se manifesta zilnic

Viata este intr-o continua schimbare, noi suntem intr-o continua schimbare.
Cine crede ca viata, o relatie, mintea sau individualitatea unui om este statica sau ca are deja un ritm cunoscut, predictibil, traieste in rigiditate sau in necunoastere.
Totul are viata si totul isi schimba directia, dezvoltarea, ritmul.
Un Dumnezeu experimentat doar intr-un anumit mod, este un Dumnezeu creat, nu unul in toata plinatatea Lui, care ne poate surpinde, care se poate manifesta liber, fara ca noi sa avem anumite asteptari.
Mintea este aceea care de cele mai multe ori nu vrea sa renunte la anumite tipare si alege sa isi pastreze perceptia asupra vietii sau asupra lucrurilor intr-un anumit fel, pierzand miracolul vietii in momentul in care viata chiar se manifesta.
Si pentru ca am inteles aceasta, azi aleg sa imi spun: „Consider ca trebuie sa ma eliberez de orice tipar care opune rezistenta in mintea mea. Niciun astfel de tipar nu are o putere reala asupra mea. Imi accept schimbarile din viata mea, ma accept pe mine insumi si felul in care ma schimb, caci stiu ca toate schimbarile duc spre bine, duc spre casa. Ma bucur de schimbarile din interiorul meu caci din ele invat tot timpul cate ceva despre mine, despre ceilalti , despre Dumnezeu. Chiar si din experientele mai putin placute, aleg sa pastrez ceea ce a fost spre inaltarea mea. In acest scop, fac tot ce imi sta in puteri, iar cu fiecare zi ce trece, procesul devine mai usor.
Sunt recunoascatoare timpului care nu este potrivinic si care ajuta inca la a experimenta transformarea. Multumesc pentru zilele de har.
Ma bucur ca imi accept propriul ritm interior si ca nu ma opun curentului vietii mele aflate intr-o continua schimbare. Ma bucur ca am inteles ca sunt o unealta prin care Dumnezeu se manifesta in lume si accept bucuros orice schimbare apare in viata mea, caci stiu- rolul meu este sa imi folosesc trupul , resursele, gandurile si actiunile spre Slava Numelui Sau !”
 
Sursa aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu