miercuri, 10 aprilie 2013

"Mă placi atât de mult încât să faci sacrificii pentru Mine?"


De multe ori relaţia cu Dumnezeu e comparată cu relaţia dintre doi oameni care se iubesc. Mă gândeam la felul în care unii dintre noi se forţează să citescă Biblia sau să mergă la biserică… uneori parcă ai inventa orice scuză ca să nu faci aceste lucruri. Ei bine azi mi-am adus amine de o întrebare care sună aşa: “Mă placi atât de mult încât să petreci timp cu mine?”. Uneori asta ne întrebă şi Dumnezeu pe noi, dacă Îl placem atât de mult încât să studiem Cuvântul Său sau să facem alte sacrificii, fie legate de timpul nostru sau de banii noştrii. El nu ne obligă să facem ceva în relaţia cu El… El nu vrea ca să investim în acestă relaţie din necesitate sau “că aşa trebuie”. Lui Dumnezeu Îi place să ne vadă dornici de acţiune şi gata să ne sacrificăm… deşi, să fim sinceri, cu toţii Îi suntem datori; El vrea să-I slujim din dragoste, pentru că Îi iubim şi Îl placem.

Aşa că azi nu vreau să te simţi îndatorat să-I dai din timpul tău sau să faci alte sacrificii pentru că altfel nu eşti un creştin bun, vreau să te întreb doar atât: Îl placi atât de mult pe Dumnezeu încât să te întâlneşti cu El? Să ai conversaţie cu El şi să vrei să-L cunoşti mai bine? Cine este El te provoacă să faci ceva în legătură cu persoana Lui sau "mai bine nu"?

Gândeşte-te la asta data viitoare când ţi-e mai greu să îţi faci timp pentru Cel ce te iubeşte enorm. Fiţi binecuvântaţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu