luni, 28 mai 2012

Ascultarea de Dumnezeu


Faptele Apostolilor 5:29
"Trebuie sa ascultam mai mult de Dumnezeu decat de oameni!"


John Kenneth Galbraith, in autobiografia sa, ilustreaza devotamentul lui Emily Gloria Wilson, menajera familiei sale.

<< A fost o zi obositoare si am rugat-o pe Emily sa raspunda la telefoane in timp ce eu dormeam si sa nu ma trezeasca. La putin timp dupa aceea sunat telefonul. Lyndon Johnson de la Casa Alba.
"As dori sa vorbesc cu Ken Galbraith. Sunt Lyndon Johnson."
"Doarme, domnulue presedinte, m-a rugat sa nu-l deranjez."
"Trezeste-l, as dori sa vorbesc cu el."
"Nu domnule presedinte, eu lucrez pentru el, nu pentru dumneavoastra. Va va suna imediat ce se trezeste."

Cand l-a sunat pe presedinte, acesta era incantat.
"Spune-i acelei femei ca as dori sa lucreze la Casa Alba."



1 Imparati (1 Regi) 17:13
 << Ilie i-a zis: "Nu te teme, intoarce-te si fa cum ai zis. Numai, pregateste-mi intai mie, cu untdelemnul si faina aceea, o mica turta si adu-mi-o; pe urma sa faci si pentru tine si pentru fiul tau. >>

Urmatoarea scrisoare a fost gasita langa o pompa veche, care oferea singura speranta de abea apa pe un drum foarte lung si rar umblat de-a lungul Deserului Amargosa din Nevada: " Aceasta pompa este in stare de functionare la fel de buna la in iunie 1932. I-am pus pus o ventuza noua care ar trebui sa dureze 5 ani, dar garnitura se usuca si trebuie intai sa fie amorsata. Sub piatra aceea alba am ingropat o sticla cu apa, feritade soare. Este suficienta apa pentru amorsarea pompei, dar nu e indeajuns daca vrei sa bei tu intai. Pune un sfert din apa ca sa se amorteasca garnitura, apoi restul in pompa si invarte manivela cu toata puterea. Vei obtine apa. Pompa nu a secat niciodata. Ai incredere. Dupa ce vei bea, umple sticla si pune-o la loc pentru urmatorul calator.

P.S. Nu bea tu primul. Pune intai in pompa, apoi vei avea cata apa iti doresti.

Keith Miller si Bruce Larson, Limita aventurii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu