joi, 30 iunie 2011

Esti totul !

         Mereu esti un tezaur pentru inima mea, o mangaiere dulce si lina pentru sufletul meu, frumusetea momentelor sublime si patrunzatoare ale vietii mele minuscule si "neinsemnate". Mi-ai vorbit astazi despre zdrobire, despre umplere si curatire... ai spus ca drumul spre cer nu e unul usor si de neglijat, dar ca harul Tau imi este mereu la dispozitie... oricat de mult am cazut si oricat de multe am biruit.
        Siempre eres fiel! (Esti mereu credincios!) Dragostea nu moare niciodata... ea domneste peste veacuri, sfidand timpul.

                               Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

;)) ce ispiratie am avut intr-o ora de engleza! Si va rog: nu ma parati !!! =))

20.05.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu