joi, 20 ianuarie 2011

Ai siguranta? dar speranta?.. unde le cauti pe acestea?

ü  Siguranţa. Speranţa.
de U Denisa Andreea

Doamne dă-ne-nţelepciune:
Drumul cel bun s-alegem.
Iubirea de sine să piară
Cearta, judecata să moară!


Acum tânjesc după Tine Isuse,
După Cuvântul Tău;
Căci El e dădător de viaţă
Şi PACE dă sufletului meu !


Iar pentru toate acestea
Nu pot să tac: să nu mărturisesc
Să nu Te laud, să nu Te slavesc..

Pentru toate-acestea TE IUBESC!

Simt siguranţă în mine acum,
Iar sufletu-mi saltă pe-al Tău DRUM!
Nu mi-e greu să Te slăvesc,
Nu mi-e greu să Îţi slujesc.


Mai mare mi-e dorinţa să fiu ca Tine-acum
Şi să nu trec prin viaţă ca-un muritor pe drum.

Vreau să văd mareaţă SLAVA Ta;
Iar veşnicia s-o petrec în prezenţa Ta.


AMIN !!!!!!!!!!   (01.02.09)

2 comentarii:

  1. Eu consider ca prin versurile acestea incerci sa aduci un imbold celor inca dezorientati....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu siguranta ca Domnul are planuri marete cu tine. Tu ai o menire deosebita printre semenii tai. Sa ai puterea divina de a duce la bun sfarsit ceea ce ti s-a incredintat.

    RăspundețiȘtergere