duminică, 15 ianuarie 2017

George Ciurdas - Eu ma'ncred in Tin' (versuri)




Renunțând la orice vis al meu
La picioare ti-l pun, Domnul meu
Nici un moment al meu de rătăciri
Nu Te-a schimbat la fel ma vei privi.
Mărturisesc am vrut singur sa lupt
Am obosit odihna-n Tine caut
Maret Războinic, Rege Neînfricat
Prin orice as trece ești de partea mea.

Ref.
Cand muntii nu se muta, ajuta-ma sa-i urc
Cand mare-mi sta in fata, ajuta-ma s-o-nfrunt
Cand Tu nu-mi dai raspunsul, ce-n ruga Ti-am cerut
Eu ma-ncerd, eu ma-ncred
Eu ma-ncred in Tin`.

E-adevarat Tu stii ce va veni
Nu tii nimic ascuns din ce va fi
Prin toate fii al meu sfatuitor
Nu vreau nimic mai mult, esti in control.

Coda:
Tu esti a mea tarie, odihna Tu imi esti
Esti bratul cel puternic, stanca-n furtuna esti
Caile Tale-s sfinte, planul Tau e perfect
Nu e vreun loc in care, sa-jung si Tu nu esti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu