marți, 19 noiembrie 2013

Studiu de 30 de zile de la Ciresarii (13)


13. Bucuria de Sus


Langa El am experimentat curajul, curajul de a inalta mainile si de a canta plangand cu o inima multumitoare.
Langa El am trait cum este sa vrei sa dai o parte din tine, Aceluia care este de fapt proprietarul.
Langa El am simtit cum este sa imi pun mana in dreptul inimii si sa simt ca nu este a mea, ci a Lui.
Langa El am vazut ce inseamna sa nu meriti si sa primesti.
Langa El simt cum respir un aer de siguranta.
Langa El am mangaiat protectia si prietenia adevarata.
Langa El am gasit scopul vietii si tot langa El am descoperit ca desi viata asta nu are liman, te poti bucura de ea.
Priveste cu ochii inimii…
Avem un Tata minunat! Merita sa traiesti viata de aici cautand contexte, sclipiri, momente in care sa-I aduci la picioare multumire pentru fiecare lucru marunt de care te bucuri.
Daca nu poti sa stai dezlipt de bucurie, de pace si de o inima multumitoare, de coplesirea iubirii neconditionate , lasa sa iti conduca viata, mareatia care te-a creat, numita Dumnezeu.

Iubeste Dumnezeul din tine, El nu te lasa niciodata, El iti da pacea Sa !

Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu