miercuri, 12 august 2020

INCREDE-TE IN DUMNEZEU

 


Ati auzit asta de multe ori.. mai ales daca ati crescut in mediu evanghelic. E foarte important sa ni se repete asta DIN NOU SI DIN NOU, deoarece nu e deloc usor de multe ori.
 
Sa te increzi in Dumnezeu cand valurile spumega, cand furtunile se dezlănțuie, cand toate merg prost in multe domenii din viața (pentru ca raul pare sa nu vină niciodata singur). Sa fii gata sa te uiti la Dumnezeu si sa-I spui: "Nu stiu de ce sunt aici, de ce a trebuit să se întâmple atatea. Nu stiu ce vrei de la mine sau ce ai cu mine (cu ce Ti-am gresit asa tare de ai ingaduit asta peste mine?)" etc. In acele momente grele de cumpănă, de incercare, cel mai important lucru e sa-I ramai credincios si sa TE INCREZI IN EL.

Dumnezeu chiar e bun, chiar dacă noua ni se întâmplă lucruri rele. Nu avem cum sa intelegem totul atunci.. si poate asa e mai bine (desi de multe ori credem ca daca am avea raspunsul atunci ar fi perfect, ne-ar ajuta sa trecem mai usor prin asta).

Personal mi s-au întâmplat lucruri ciudate (in mod rau), si asta m-a facut atunci sa ma indoiesc de dragostea lui Dumnezeu față de mine dar si de mine personal ("cum pot eu gandi astfel de lucruri?"). Dar in tot acest timp am incercat sa am incredere in Tatăl meu si sa cred ca totul are un scop in planul Său minunat pentru viața mea. Deci oarecum cred ca am trecut examenul.

Apoi mi-am dat seama ca nu eram pregatita pentru această evaluare... nu mi-am amintit atunci ca dragostea lui Dumnezeu este de NECLINTIT, si ca nimic nu ne poate desparti de DRAGOSTEA LUI. Si astfel am pus la îndoială acest lucru judecandu-mă si acuzandu-mă si cerandu-mi sentința la moarte... deoarece nu imi cunosteam identitatea in Hristos. Bănuiesc că nu sunt singura. Cu siguranță eram si bântuită de duhuri de acuzare, condamnare... etc


Indiferent prin ce treci, oricat de greu iti pare acum, nu uita sa te increzi in Tatăl tau ceresc si sa stii ca SI ASTA VA TRECE. Ziua cea mai grea are tot atatea ore etc. Fii tare, nu te descuraja!

Iar daca acum nu ești intr-o astfel de situație, pregateste-te! Învață versete de afirmare a identității tale in Hristos, versete despre dragostea Lui imensă ce ti-o poartă... sau daca stii ca ai probleme in anumite domenii cauta versete despre ele si crede-le. Dumnezeu poate rezolva orice problema dacă Il lași....