miercuri, 31 august 2011

ganduri pe care vreau sa le impartasesc cu voi! :)

Scrisoare pentru Dumnezeu.

 
Totul a fost asa frumos, mi-ai fost mereu atat de aproape. M-ai iubit exact asa cum eram, si o faci si acum. M-am indepartat cu nepasare de Tine si am uitat de pacea Ta, am uitat de scopul pe care mi l-ai dat in viata… am uitat de Tine. Cu nimeni n-am impartasit ceea ce-am impartasit cu Tine. Mereu ai fost confidentul meu fidel si Cel care m-a implinit, m-a ascultat m-a acceptat si m-a iubit. Tu mereu m-ai incurajat, mereu mi-ai fost alaturi, la bine si la greu, in suparare si in bucurie.
Iti multumesc Iubitule, dar vreau acum sa te fac Iubit de drept… nu doar in vorbe. Accepti? Vrei sa fim din nou parteneri, sa facem totul mai usor.. impreuna? Iti multumesc pentru harul Tau de acum si pentru imensa rabdare care mi-ai aratat-o pana azi. Thank U soo much!

For U, my beautiful God                                                  From me.

Nu mai pot trai fata Tine, simt sa fiecare atom din mine se prabuseste, se dizolva in lumea murdara si egoista... fara Tine. Vreau sa renunt la tot ce e 'fara Tine' in viata mea. Te rog ajuta-ma! Simt cum timpul petrecut fara Tine, e un iad atat de groaznic, e asa murdar totul si fara speranta fara IUBIREA TA! vreau sa TE IUBESC si eu mai mult....

In ‘fiecare secunda’ trebuie sa alegi cui sa-I slujesti.

Dumnezeu nu are secrete… El doreste sa ne decopere cat mai multe lucruri, dar mereu cat vom trai pe acest pamant, va ramanea si un Dumnezeu al surprizelor. Si stiu ca-I place sa pastreze ce-I mai bun la sfarsit; la fel cum desertul se da in mod normal dupa mancare..

Eu consider ca in ciuda felului nefratesc cu care esti tratat de unii din fratii tai, merita sa te comporti ca un frate adevarat fara de ei.

Daca exista o lupta in interiorul tau, insemna ca trebuie sa alegi ceva…

Cred ca e intelept sa accepti distanta sa te separe de anumite persoane, doar pentru ca relatia spirituala dintre voi sa cresca.

Lenea iti da impresia ca lucrurile usoare sunt foarte greu de facut!

All I have is for shared, not for keeping inside.

Uneori e bine sa nu fii foarte preocupat de infatisarea ta, ci de interiorul tau. De fapt tot timpul e mai bine sa faci asta!

Cum poti sa fii umil, daca nu iti pierzi increderea in tine, si o inlocuiesti cu increderea care ti-o da Dumnezeu? A fost o lectie pe care am invatat-o foarte greu...

Mi-e atat de greu sa fac un pas fara Tine, pentru ca in timp ce-l fac, simt deja ca ma prabusesc.

Ma simt atat de nepregatita sa intru in lupta aceasta... nu cunosc aproape nimic din tot ce ar trebui sa fi stiut deja despre domeniul spiritual. Ajuta-ma, Tata, sa pot recupera cat timp se mai poate si ce se mai poate.

De putine ori ne dam seama ca atunci cand scriem dragoste, scriem DUMNEZEU.

si cu siguranta multe carti care au autori contemporan, au autorii mult mai vechi.. de fapt

nu vreau ca prin ceea ce scriu sa fiu venerata eu… caci Dumnezeu care m-a inzestrat cu darul.

Imi place sa fiu invizibila. Pot face atat de multe lucruri fara ca „nimeni” sa nu stie.

uita-te la planul pe care l-ai scris pe hartie.. si gandeste-te cu ce motivatie il vei face... gandeste-te apoi la ce vei face dupa. Ai fost creat cu un scop etern, nu uita!

Iti multumesc pentru ca pot fi in orice clipa in cerul Tau, pentru cerul Tau e in mine. Iar cand sunt cu Tine pot face orice!

Am primit cea mai dulce saturare de la Iubitul meu. E mult mai dulce decat orice sarutare imaginata vreodata de mine, Isus!

FERICE DE CEL CE SE LAUDA CU SLABICIUNILE LUI, SI NU CU REALIZARILE!

Stii cand vei putea fi tu insuti, sa fii chiar egoist? In cer! Acolo si numai acolo iti este permis egoismul. J

Mereu am fost o fata dezordonata, dar mereu mi-a placut sa-mi fac ordine in ganduri.

Atata timp cat stai conectat cu Dumnezeu, vei avea pasiune pentru El.

Atunci te indragostesti cel mai tare, chiar iremediabil, e cand te indragostesti de un suflet!

Stii cand ai o relatie potrivita cu Dumnezeu? Atunci cand poti sa-I spui din inima: „Tataticule, iti multumesc!”

Niciodata nu poti fi sigur de ceea ce vrea Dumnezeu in planul Lui cu tine. El e mereu un Dumnezeu al surprizelor; dar poti fi sigur ca lucrarea Lui e spre binele tau si al altora.

  • Acum parca vad de ce imi vin toate aceste ganduri, Dumnezeu mi-a vorbit de multe ori prin prooroci ca se va folosi de mine. Cred ca acesta este modul prin care se va folosi de mine. Sa ma semnez eu pe numele cartii (…), dar El sa fie adevaratul autor.

  • Ma simt in stare sa cant pe cel mai mare stadion, si nu ma tem sa spun ce simt, vad ca am capatat o cunostinta (din cartile lui Rick Joyner) care mi-a schimbat starea mea sufleteasca, dandu-mi o mai mare autoritate din partea lui Dumnezeu.

  • De multe ori aud zicandu-se : “Nu iti pune increderea in oameni”, iar pe Duhul Sfant zicand: “Nu-ti pune nici macar increderea in tine, ci doar in Dumnezeu”. Iar eu zic: “Sa-ti pui mereu increderea in Dumnezeu, sa fii asa indragostit de El incat sa-L urmezi orbeste (orice ar fi/ orice s-ar intampla)”.

  • Pentru mine e atat de periculos sa ma avant in lumea spirituala. Imi amintesc cate conflicte/ batalii mintale am avut mereu cand aflam mai multe despre Dumnezeu. Mereu imi puneam intrebarea: “Oare e bine ce fac, ce gandesc?” si aveam mereu sentimente amestecate de teama si siguranta, de incredintare si suspiciune. De aceea mi se pare foarte complicat sa lupti cand nu vezi foarte bine… Stiu duhurile dar mi se intampla deseori sa le confund. Off! Abia acum observ ca frica acesta a mea e frica de a-L cunoste pe Dumnezeu mai mult… dar aceasta este calea pe care trebuie sa merg!  Si cu cat cunosc mai mult, cu atat am mai multa autoritate in lumea spirituala. Acum stiu! Multumesc Isus!

  • Imaginile pe care ni le formam in minte nu sunt atat de clare ca cele care le vedem cu ochii carnali, dar sunt mult mai reale daca vin de la Dumnezeu.

  • Acum tansesc atat de mult sa stiu cat de mult Te-a durut pacatul meu. Vreau atat de mult sa stiu cat de mult ai suferit si sa simt ce ai simtit cand pacatul meu Te-a indepartat pe Tine, Isuse, de Dumnezeu. Stiu ca doar asa voi putea pretui jetfa si dragostea Ta. Sunt sigura de asta. Imi amintesc ca le spuneai lui Iacov si Ioan ca vor bea paharul pe care L-ai baut Tu. In cazul asta, si eu il voi bea… dar fara sa-mi dau seama ca durerea pe care o simt e agonia din Ghetimani si cea de pe cruce… cand Te loveau si cand urcai dealul Goltota… vreau sa vad patimile Tale ca sa Te pot pretui cu adevarat, si mai mult vreau sa vad judecata Ta in viata mea. Decat s-o simt cand durerea va fi prea grea, la tronul de judecata a lui Hristos.

  • Ati simtit vreodata ca fiecare cuvant pe care il ascultati sau cititi are o insemnatate aparte si ca ascunde comori nepretuite? Fie ca da, fie ca nu, va recomand cartile lui Rick Joyner… cu siguranta veti simti asta!! :)

  • Cand ai multe de facut, incepe cu ce imi face placere, si apoi vei face cu placere si ceea ce trebuie! J

  • I feel soo good in Your arms, Jesus, I grow soo much just heard about your love… because then I start to feel it. <3 J

  • Nu e ciudat ca nu imi plac penticostalii, dar totusi, fac parte din ei? De fapt imi plac multi dintre penticoslali, dar tot foarte multi si-au creat o imagine asa negativa... incat simt ca mi-au creat-o si mie ca penti. Imi place sa mi se zica pocaita sau simplu, crestina.

  • Am observat implicarea si devotamentul pe care il au oamenii cand participa la concursuri cu premii pentru ca am facut din viata mea un concurs; in care zi de zi incerc sa aduc cat mai multe puncte!

  • De multe ori ma plangeam ca lumea nu ma baga in seama, dar azi mi-am dat seama ca tot cerul ma urmareste cu mare atentie si stie tot ce fac si ce gandesc. Se bucura de reusite si se intristeaza vazandu-mi esecurile.
Dumnezeu are fata de noi o bunatate pe care noi inca n-o cunostem in totalitate si care ne lasa fara cuvinte.


Uneori cel mai bun lucru pe care poti sa-l faci este sa inveti maxime despre viata si despre vesnicie; ele te vor ajuta cand vei avea cea mai mare nevoie de ele. Iar majoritatea se gasesc in Biblie.


Degeaba te ostenesti sa organizezi lucrurile in cel mai mic detaliu daca Dumnezeu nu te ajuta – doar El o poate face perfect. (poate organiza perfect totul:)


Daca doresti rau (inclusiv moartea) cuiva, ai ceva din Cain.
Daca stii sa ierti, ai ceva din Abel.
Iar daca doresti binele dusmanului, atunci ai ceva din Dumnezeu.


Atunci poti fi fericit cand Dumnezeu scrie cu placere paginile vietii tale.


Nici faptul ca ai trasaturi frumoase, ca arati bine, ca ai ochi frumosi sau esti dragut(a) nu te face frumos, ci bunatatea pe care o ai in inima.
Ce-ar fi daca nu ne-am spala un an?  Ce ar fi daca n-am mai spera?  Cum ar fi lumea fara noi (sare si lumina)?
GATA DE PLECARE! Acum astept autobuzul vietii, ca sa ma duca ocolo unde trebuie sa fiu in curand.
The best for me is to be my best for others./ Ce este mai bun pentru mine, e ceea ce am eu mai bun pentru ceilalti.


viitorul e improbabil.. ce e acum asta e sigur.. maine e ceva nestiut.. necunoscut, chiar daca va fi o zi obijnuita


TU esti visul meu… visele trecatoare nu conteaza. J


Intotdeauna sa constientizez ca: “Am viata pe care o merit”… dar cu mai mult har decat ar trebui.


Diferenta dintre a face si a spune ne face pe multi dintre noi mincinosi.


Frumusetea inseamna sa accepti uratenia si sa doresti s-o infrumusetezi. Adevarata frumusete inseamna BUNATATE!


Dragostea si ura nu sunt intotdeuna cele mai bune antonime; mai degraba dragostea si indiferenta. Pentru ca poti sa iubesti pe cineva chiar daca ii urasti faptele/comportamentul, dar nu poti iubi si sa fii indiferent in acelasi timp.


Nu iti imagina o alta viata pe care (vrei) sa o traiesti, ci traieste-ti viata cu ajutorul imaginatiei. Fa-ti viata mai frumoasa cu ajutorul ei.J


Never, never, never give up:) stay brave and u will see... something.. in one day.. the sun will shine more than ever for u:)

Are you missing something in this life?
Don’t worry, be happy! Today is a blessing, tomorrow is a gift; as  long as exist life exist hope.
Cunosc multi ingeri… iar unul din ei esti tu !
Mereu cand renunt sa mai fac un lucru… cred ca renunt spre binele meu, si ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca as fi continuat sa fac ce nu imi facea placere.
Va dati seama ca Dumnezeu poate folosi cel mai neinsemnat si nenorocit om de pe planeta in planul Lui? De ce nu te-ar putea folosi si pe tine?
Mereu imi va ramanea acel zambet de la terminarea unei carti. Stiu ca e adevarat si pentru mine J (cartea : when the dreams coming true)
why u are stil here? why u don't give up and run? I can't understand u.. but u are an good exemple for many..
O voce ma face sa zbor si sa-m urmareasc visul.
A voice makes me fly and persue my dream.
I know I was ment to be with you. With You I have everything I ever wanted!
O picatura de culoare ptr viata ta…
Stiu ca-Ti plac oamenii tupeisti si fermi in convingerile lor ca sa-I zdrobesti si sa-I faci sa TE iubeasca !
De multe ori am vrut sa fug .. dar mereu am revenit in accelasi loc. Mereu am dorit sa uit… dar uneori nu pot spune ca nimic din ce a fost, nu s-a intamplat.
I need to fight for who U want me to be, no metter what others say.
Asculta dincolo de vorbele poruncitoare si de unele jigniri fara sens care  te ranesc… uita-te la intentie si alegeti-ti singur drumul!
De multe ori persoanele pe care le vezi cel mai rar.. sunt cele care iti sunt cel mai aproape. J
Atata timp cat tu iti aduci aminte de mine, voi fi aici cu tine! (voi fi langa tine si voi exista pentru tine!)
Nici nu imi dau seama acum cata nevoie am de tine!
Niciodata nu stii ce se poate ascunde in spatele unui zambet sau a unei lacrimi.
Toti cred ca atunci cand zambesti/razi esti cu adevarat fericit…
Cu cat cunosti mai multe persoane cu atat mai multe poti invata si cu atat mai multe conflicte pot aparea.
Nu da vina pe altii pentru ceea ce faci si gandesti tu – learn by my own experience
Why I would ever stop writing?
Doar Tu stii sa spui in cel mai original mod: “TE IUBESC!” :x:x
Some people need more time to learn from life… like me.
Why God will act as He is not? He doesen’t hate u, He can not hate u, because He is Love!
De ce ar vrea diavolul sa ne simtim protejati? Ca sa ne tina captivi cat mai multa vreme!
E interesant cum  ne pacalim pe noi insine crezand ca ceva ne apartine doar noua – si anume viata.
Uneori raul e unul necesar.
Uneori facem lucruri pe care nu vrem sa le stie nimeni.
Cand ai prea multe ganduri esti foarte capabil sa nu realizezi prea multe.
Am observat ca Dumnezeu niciodata nu m-a obligat sa fac ceva, dar mereu mi-a calauzit pasii cand L-am lasat s-o faca!
Poate de ceea ce nu ai nevoie acum vei avea nevoie o secunda mai tarziu.
Sentimentalii vor asculta mereu melodii sentimentale.
Nu te jerfi pentru cineva sau ceva daca stii ca apoi iti va parea rau, daca nu iti va spune “multumesc”… daca o faci din obligatie.
Pe cat de mult ne dorim sa fim acceptati si iubiti, parca pe atat de putin acceptam pe altii si nu le demostram ca-i iubim. Ce gresit!
Este bine sa te hranesti din reusitele trecutului si din incurajarile pe care le-ai primit candva. Nu ca sa traiesti in trecut, ci sa poti sa privesti spre viitor.
De multe ori strica sa fii impicat sufleteste in lucruri sau sa-ti pese prea mult de cineva.
Daca ochii sunt frumosi, asta nu inseamna ca sufletul e curat; dar adevarul sau minciuna se poate citi din ochi (de cele mai multe ori).
To recognize is easiest that change something at you.
Nu credeam ca o sa regasesc atatea comori in trecutul meu !
Nu stiu cum sa-Ti multumesc Isuse… ce am dat la altii se intoarce mult mai stralucitor si mai incurajator ca niciodata.
Ideile cele mai originale imi vin spontan, fara sa le gandesc o vesnicie! <3
<3 Ce binecuvantare esti! Ce binecuvantare e gelozia Ta, Dumnezeule!!
uneori faptul ca nu te lasi invins, te face sa castigi jocul sau batalia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu